Renovering av en liten hylla

IMG_0770

Den här lilla hyllan hittade jag på second hand för det udda priset 17 kronor.

IMG_0772

Som synes väldigt dåligt målad.

IMG_0776

IMG_0778

Här har jag varit framme med värmepistolen och skrapat bort så mycket det gick, det var inte särskilt smidigt…

IMG_0779

Lite brunt i allt det svarta minsann.

IMG_0784

Sandpapprad!

IMG_0788

Tyckte den blev ganska fin i sitt ruffa uttryck så jag valde att sluta renovera och lackade den.

IMG_0806

IMG_0809

Tillfällig lampa tills jag hittar någon bättre. Helt okej ändå, från IKEA.

IMG_0808

Här hänger den som mitt lilla sängbord! Perfekt att ha mobilen på.

Standard

Kommentera

