En uppdatering

Det har hänt en del i mitt rum så här kommer lite nya bilder.

IMG_0756

Jag har hittat ett soffbord på second hand! Tyckte egentligen från början att mitt förra var för stort, så detta mindre runda i masurbjörk blev perfekt.

IMG_0742

Brevid min soffa står som innan min säng.

IMG_0744

Mitt emot fotänden har jag min garderob och helkroppsspegel.

IMG_0745

Den bruna resväskan ovanpå garderoben är min bortgångna morfars, hans adress står fortfarande kvar på adresslappen, med hans handstil.

IMG_0747

Här har vi ett nyinköp, en klargul fåtölj från IKEA. Lyser upp hela rummet på ett väldigt trevligt sätt. Bekväm är den också.

IMG_0751

Här är mitt minikontor med alla viktiga papper i pärmar (alla är dock inte upptagna än).

IMG_0752

Bokhylla med allt man behöver.

IMG_0769

På kvällen eller om jag har folk över drar jag igen draperiet vid sängen. 

IMG_0759

Överblicksbild. Fotpallen är perfekt att ha under soffbordet för att få mer golvyta.

IMG_0766

IMG_0757

IMG_0765

Så här har jag det just nu i rummet! Dock har jag projekt som ligger och lurar. Ska bli bättre på att skriva inlägg 🙂

 

Standard

Kommentera

